سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات


قالیشویی در تهران

 رئیس اتحادیه قالیشویان از افزایش 25 درصدی تعرفه شستشوی انواع فرش و قالی از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد.
    حمید محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مصوباتی که صادر شده تعیین قیمت به واحدهای صنفی واگذار شده است اما اکثریت واحدهای صنفی اتحادیه ما در جلسه ای مشترک برای تعیین قیمت با یکدیگر به گفت وگو پرداخته و در این زمینه تصمیمی واحد گرفتند.

 

    رئیس اتحادیه قالیشویان افزود: طبق تصمیمات گرفته شده قرار بر آن است از ابتدای بهمن ماه امسال تعرفه های جدید اعمال شود. در این زمینه تعرفه هایی که سال گذشته حدود 4600 تا 5000 تومان بود، امسال با رشدی 25 درصد مواجه شده که این افزایش قیمت به دلیل گرانی 40 درصدی مواد اولیه یعنی انواع شوینده ها رخ داده است.
    محمدی همچنین اظهار کرد: در این گردهمایی مقرر شد که در تبلیغات و آگهی ها (سایتها، تراکت ها، کارت ها و هرگونه تبلیغات) با توجه به این که نام مناطق مختلف تهران، نام برند تجاری برخی قالیشویی در تهران بوده و امکان سوء استفاده از آن وجود دارد، مناطق و شعبات از کلیه آگهی ها حذف شود و از اصطلاح سرویس در سراسر تهران استفاده شود.
    وی ادامه داد: علاوه بر این مقرر شد از درج عناوینی مانند سرویس رایگان، تخفیف در متراژ بالا یا سایر مواردی که باعث اشتباه مشتری شده و به همکاران آسیب می رساند خودداری شود.
    رئیس اتحادیه قالیشویان خطاب به مردم نیز تاکید کرد: با توجه به این که واحدهای متعددی به شکل غیرقانونی و بدون مجوز به فعالیت در این زمینه می پردازند مردم پیش از انتخاب قالیشویی خود حتما به سایت اتحادیه مراجعه کرده و براساس لیست واحدهای صنفی دارای پروانه کسب عمل کنند.
    طبق تعرفه های جدید شست وشوی معمولی انواع فرش ماشینی معمولی هرمترمربع 50 هزارریال و شست وشوی ممتاز درجه یک آن، متری60 هزارریال خواهد بود. همچنین شست وشوی معمولی انواع فرش ماشینی ابریشمی، بلژیکی و فانتزی هر مترمربع80 هزارریال و شستشوی فرش دستباف ممتاز درجه یک آن 90 هزار ریال می باشد. همچنین شست وشوی اعلا فرش دستباف معمولی هر مترمربع بین120هزار تا 150 هزار ریال خواهدبود.
    البته شست وشوی فرش های کهنه، عتیقه، تمام ابریشم تبریز و اصفهان و صادراتی، شست وشو و رنگ برداری و لکه برداری، دارکشی، پرداخت و رفو خدماتی هستند که هزینه آنها با توافق بین طرفین قرارداد تعیین می شود. همچنین کرایه رفت و برگشت در سراسر تهران بابت هرچند تخته فرش رقمی معادل 200 هزار ریال بوده و هزینه بسته بندی و کاور به هزینه های فوق اضافه می شود. البته هزینه بسته بندی و کاور اعلام نشده است. همچنین طبق مذاکرات صورت گرفته در این اتحادیه هیچ یک از واحدهای این صنف اجازه اعلام نرخ کمتر از 50 هزار ریال برای شست وشوی فرش ماشینی نیستند و در صورت اعمال چنین قیمت هایی از سوی اتحادیه با آنها برخورد خواهد شد.

رفوگری فرش در تهران

شستشوی تشک خوشخواب در تهران