سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

آشنایی با بهترین نحوه پخت گوشت در رستوران ها


هنگام کباب کردن گوشت، اگر شیره گوشت در معرض تماس مستقیم شعله قرار گیرد و حالت سوختگی پیدا کند، مطلوب نیست چرا که در دراز مدت این نوع سوختگی در گوشت باعث بروز سرطان می‌شود. بهترین رستوران اصفهان برای برگزاری تولد و جشن عقد در لیست معروف ترین رستوران های اصفهان مانند: باغ رستوران پونه اصفهان رستوران شهرزاد اصفهان/ رستوران در مرق و رستوران خانه کشیش اصفهان بهترین رستوران های اصفهان: رستوران تایلندی در اصفهان رستوران حاج اسماعیل چلویی/ رستوران هتل عباسی اصفهان/ رستوران شب نشین اصفهان، رستوران 33 اصفهان، رستوران سه کاج و مادربزرگ اصفهان، رستوران وزرا و بروکسل یک رستوران خوب در اصفهان رستوران باغ شهر اصفهان استان اصفهان قیمت ورودی رستوران سیب اصفهان رستوران هوگر اصفهان

هنگام کباب کردن گوشت، اگر شیره گوشت در معرض تماس مستقیم شعله قرار گیرد و حالت سوختگی پیدا کند، مطلوب نیست چرا که در دراز مدت این نوع سوختگی در گوشت باعث بروز سرطان می‌شود.

در حالتی که گوشت سرخ می‌شود، روغن زیادی جذب گوشت می‌شود و علاوه بر اینکه کالری بسیار بالایی پیدا می‌کند، نوع روغن و میزان روغن مصرفی هم در کاهش کیفیت و ارزش غذایی گوشت پخته شده تاثیرگذار است.

روش پخت آب پز و بخارپز کالری کمتری نسبت به انواع دیگر دارد ضمن اینکه آهن و روی در گوشت با انواع پخت، تغییر زیادی نمی‌کنند و معمولا در انواع روش‌های نام برده، محفوظ می‌مانند.

گوشت‌های کبابی را نازک ببرید
معمولاً مدت زمان پخت گوشت در روش کبابی پایین است و امکان خام ماندن بخش‌های مرکزی آن با این روش بالاست. به همین دلیل توصیه می‌شود گوشت‌های کبابی را بسیار نازک ببرید و در صورت امکان برش‌هایی بر سطح گوشت‌ها بزنید تا مرکز آن‌ها هم به خوبی پخته شوند. در ضمن، بهتر است برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های انگلی یا مسمومیت از مصرف کباب‌های نیم پز و آبدار خودداری کنید.

http://esfaha-restaurant.royablog.ir

http://restaurantesf.parsiblog.com

http://esfaha-restaurant.blog.ir

esfaha-restaurant.mihanblog.com