سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

چه در خانه مدرن و چه در دوره ای خاص زندگی می کنید ، درب ورودی شما که انتخاب می کنید اغلب می تواند چیزهای زیادی راجع به شخصیت و سلیقه شما نشان دهد. درب کامپوزیت یا UPVC، کدام یک برای شما مناسب است؟

درب ورودی خانه کانون خانهاست. این باید یک برداشت اول مثبت ایجاد کند. باید به گرمی از بازدیدکنندگانی که وارد خانه شما میشود استقبال کند.

روند طراحی بیرونی به طور مداوم در حال تحول است ، اما درهای کامپوزیت و درب uPVC همچنان دو ماده محبوب برای صاحبان خانه آگاه به سبک های جدید است.

اما وقتی از درهای کامپوزیت در مقابل UPVC صحبت می شود ، می تواند بیش از کمی گیج کننده باشد!

بنابراین ، بیایید دقیقاً بدانیم که چرا آنها متفاوت هستند و کشف می کنیم کدام یک برای خانه شما مناسب است.

درب کامپوزیت

درب کامپوزیت ساخته شده از چیست؟
درهای کامپوزیت (تصویر بالا) از تعدادی مواد مختلف ساخته شده است. آنها معمولاً دارای یک قاب فولادی با هسته چوب و لایه عایق فوم هستند که به هم چسبیده و در پلاستیک تقویت شده شیشه ای (GRP) چسبانده می شوند. در شرایط فشار قوی ساخته شده ، نتیجه نهایی یک درب فوق العاده قوی و مطمئن است که در برابر همه ی واترها مقاوم است.

 

 درب UPVC

درب UPVC از چه ساخته شده است؟
درهای UPVC (تصویر بالا) با پوشاندن یک قاب فولادی عایق بندی شده در پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک (UPVC) ساخته می شوند تا یک واحد بسته شده را ایجاد کنند که قوی و از نظر حرارتی کارآمد باشد. درهای UPVC دارای پایان پلاستیکی هستند ، اما آنها یک راه حل مقرون به صرفه و موثر برای ایمن سازی هر خانه به راحتی هستند.

تولید و نصب حفاظ درب ورودی آپارتمان تهران قرچک

تولید و نصب حفاظ آکاردئونی تهران قرچک با رنگ کوره ای در طرحها و رنگها مختلف با بهترین کیفیت بدون دریافت بیعانه
ضمانت کار ما این است که در زمان اندازه گیری هیچ بیانه ای دریافت نمیشود و پس از اتمام کار و رضایت مشتری میباشد انجام کار شهرری قرچک ورامین تهران و حومه

تفاوت قیمت بین UPVC و درب کامپوزیت چیست؟
اشتباه نکنید ، درب های کامپوزیت گران تر از معادل UPVC مشابه آن هستند - که معمولاً حتی 60 درصد است.

با این حال ، این امر به این دلیل است که آنها با استفاده از متریال و تکنیک هایی که مقرون به صرفه تر هستند ، به شکلی پیشرفته تر تولید می شوند.

اگرچه هزینه اولیه بیشتر برای درب کامپوزیت در مقابل UPVC است ، هر دو سبک ارزش ویژه ای را برای پول به ویژه از نظر صرفه جویی در انرژی ارائه می دهند و هردو باعث می شوند خانه شما از سرقت کمتر ریسک کند.

امنیت
فقط به این دلیل که ساخت آنها ارزان تر است ، با این فکر که درهای UPVC (فوق) ایمن نیستند ، فریب نخورید. آنها به لطف قاب بیرونی فوق العاده قوی و قفل های چند نقطه ای هستند که برای ایجاد یک درب ورودی بسیار قوی ساخته شده اند.

با این حال ، به دلیل هسته پلاستیکی تقویت شده با شیشه ، یک درب کامپوزیت امنیت کمی بالاتری را ارائه می دهد. با این وجود ، در واقعیت ، با شکستن یکی از این درها ، ورود سارق بسیار مصمم است.

ضخامت
به دلیل نحوه تولید درب کامپوزیت با کیفیت بالا ، آنها معمولاً بسیار ضخیم تر از درهای uPVC هستند. در EYG ، درب های کامپوزیتی ما نسبت به درب UPVC در 28 میلی متر ضخامت 44 میلی متر دارند. در حالی که این امر به سبک کامپوزیت حس قوی تری می بخشد ، هر دو نوع درب بسیار محکم و مقاوم با خاصیت عایق بندی عالی هستند.

نگهداری
اگر صادق باشیم ، وقتی می خواهیم مراقب آنها باشید ، بین درهای کامپوزیت و UPVC چیزی وجود ندارد. به سادگی یک بار درب و قاب را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا به بهترین شکل نگاه کند.

طول عمر
اگر طول عمر آن عاقلانه باشد ، انتظار دارید که یک درب کامپوزیت (در عکس بالا) حدود 30 سال دوام بیاورد - اگر به درستی مراقبت شود. برای درها  و پنجره دوجداره upvc ، امید به زندگی در 20 تا 25 سال کمی کمتر است ، اما این به این بستگی دارد که چقدر از آن مراقبت می کنید.

طراحی ، رنگ و طراحی
از این واقعیت دور نیست که درهای UPVC (تصویر بالا) دارای روکش پلاستیکی اندکی هستند ، در حالی که درهای کامپوزیت از چوب معتبر چوب الماس می کنند.

از لحاظ رنگ آمیزی ، درب های UPVC با سایه های کمتری نسبت به درب های کامپوزیت موجود هستند - اما تعداد رنگ های RAL که می توانید انتخاب کنید هنوز گسترده است. مهم نیست که کدام ماده را ترجیح می دهید ، همچنین می توانید در داخل و خارج از آن رنگ متفاوتی داشته باشید.

از نظر مبلمان درب ، هیچ تفاوتی وجود ندارد - به سادگی دسته ، جعبه نامه و دست کش را انتخاب کنید که مناسب خانه و سلیقه شما باشد. همچنین می توانید از طیف گسترده ای از گزینه های زیبا شیشه ای را انتخاب کنید.

چگونه آنها برای راندمان حرارتی مقایسه می کنند؟
از نظر راندمان انرژی ، درب کامپوزیت (فوق) معمولاً به دلیل ضخامت و چگالی اضافی که دارد ، بسیار بهتر از درب UPVC است. با این وجود ، هر دو درب با جلوگیری از یافتن پیش نویس ها ، از مبلغی که برای گرم کردن خانه خود صرف می کنید ، کم می کنند.

در EYG ، درب های کامپوزیت ما دارای مهر و موم قلم مو و واشر ضد آب هستند تا تمام آب و هوا را خاموش کنند و گرما و خشکی شما را حفظ کنند.