سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

 دیوار های فلزی

دیوارهای فلزی در ساخت و سازهای تجاری و مسکونی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و می توان به راحتی دلیل آن را دید. آنها بسیاری از قابلیت های طراحی و همچنین سدی پایدار در برابر آب و هوا را ارائه می دهند. از آنها می توان برای طراحی بیرونی و داخلی استفاده کرد و در انواع مختلفی یافت می شود. در حالی که آنها بیشتر در ساختمان های اداری تجاری و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند ، می توانید موارد بی نظیری از این پنل ها را در خانه های مسکونی و کاندورها بیابید. ساختمان های بیشتر و بیشتری در ساخت آنها از فلز استفاده می کنند. جای تعجب نیست زیرا فواید بسیار زیادی دارد. در این مقاله متوجه میشوید که از عنصر فلز فقط برای درب و پنجره و حفاظ پنجره یا درب استفاده نمیشود و میتوان وسعت استفاده از فلز را در ساختمان سازی مشاهده کرد


درب آکاردئونی

زیبایی دیوار های فلزی

پانل های فلزی از نظر ظاهری زیبای مدرن و خاصی هم برای کاربردهای خارجی و هم در فضای داخلی دارند. فلز ها دو نوع براق و مات دارند و می توانند به شکل گسترده ای از الگوهای طراحی شکل بگیرند. آنها می توانند ساخته شده باشند تا فوق العاده مدرن یا پرنعمت به نظر برسند. طیف گسترده ای از رنگ ها ، بافت ها و طرح ها باعث می شود تا آنها با بیشتر طراحی های معماری تجاری یا مسکونی کار کنند. معماران و طراحان داخلی برای اجرای پروژه های خودبا  مشخصات طراحی بی نظیر می توانند به راحتی با دیوارهای فلزی کار کنند.

 

فروشگاه محصولات ساختمانی

نوشته‌های تازه


ضد آتش بودن دیوار های فلزی

آتش سوزی همیشه در ساخت و سازها یک خطر است. دیواره های فلزی می توانند به عنوان مانعی در برابر آتش عمل کنند تا از پخش شدن آتش در ساختمان جلوگیری کنند و همچنین در صورت گرمای بیش از حد باعث سردتر شدن منطقه می شوند.

 

ضد آب بودن دیوار های فلزی

پانل های فلزی همچنین به عنوان یک صفحه مانع آب و باران عمل می کنند ، از ورود آب به داخل ساختمان از خارج ، و از گسترش رطوبت اتاق به اتاق در فضای داخلی جلوگیری می کنند. در آب و هوایی که باران زیادی به همراه دارد ، داشتن سد فلزی می تواند با جلوگیری از بین رفتن قالب و پوسیدگی سایر مصالح ساختمانی ، عمر ساختمان را طولانی کند.

 

 

 

انواع حفاظ پنجره ارزان در تهران

قیمت حفاظ آهنی پنجره

حفاظ سازی ساختمان در تهران

تولید کننده حفاظ درب اکاردونی

پشتیبانی سایت های حفاظ ساختمان

تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار

نرده حفاظ بالکن و تراس

آشنایی با انواع حفاظ پنجره

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

فروش انواع نرده حفاظ آهنی تهران

فروشگاه محصولات ساختمانی

ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران

بانک مشاغل آدینه سازان

تولیدی نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ بالکن در طرح های زیبا


کاهش مصرف انرژی

به دلیل تراکم فلز ، باعث کاهش مصرف انرژی می شود که هزینه های آن را برای صاحبان ساختمان کاهش می دهد. دیوارهای فلزی مصالح ساختاری سازگار با محیط زیست و پایدار محسوب می شوند و مقررات ساختمانی را برای مواد پایدار رعایت می کنند. بعلاوه با استفاده از این ساخت و ساز های فلزی ، شما ردپای کربن در منابع زمین را کاهش می دهید.

 

دوام دیوار های فلزی

دیواره های فلزی بسیار بادوام بوده و به خوبی در برابر سایش یا ریزش مقاومت می کنند. سختی آنها بسته به فلز مورد استفاده ممکن است کمی متفاوت باشد. شاید تعجب کنید که پانل های دیواری فلزی به راحتی خم نمی شوند. آنها سالها زیبایی خود را حفظ می کنند.

 

هزینه های نصب و راه اندازی پایین و تعمیر و نگهداری  دیوار های فلزی

استفاده از پانل های دیواری فلزی همچنین در هزینه های نصب و تعمیر و نگهداری نیز صرفه جویی کنند. پانل ها به طور کلی می توانند سریعتر از سایر مواد مانند آجر ، گرانیت یا بتن پیش ساخته نصب شوند. وزن آنها سبک تر است و اغلب به عنوان مواد سنگین تر به ساختار پشتیبانی زیادی احتیاج ندارند

http://www.ariyadar.com/mm/354-metal-walls