سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

مادربردهای کامپیوتر برای خرید ضایعات کامپیوتر به  4گروه تقسیم بندی میشه

 مادربرد قدیمی

مادربرد قدیمی

مادربردهای قدیمی از لحاظ قیمت و وجود فلزات گرانبها ارزش بالا داره

 

 

 مادربرد قدیمی

مادربرد های تک چیپ و جدید

مادربردهای جدید از لحاظ فلزات گرانبها ارزش کمی داره و قیمت آن نسبت به دیگر مادربرد ها خیلیی کمتر است

 

 مادربرد قدیمی

کارت صدا مودم و گرافیک های جدید

منظور از گرافیکهای جدید گرافیکهایی هست که چیپ ندارند و فقط با ای سی کنترل میشوند

قیمت کارت صدا مودم و کارتهای گرافیک بدون چیپ و جدید از لحاظ قیمت گذاری در یک دسته هست و کلا تمام کارت های داخلی کامپیوتر به یک قیمت خریداری میشود

گرافیک های چیپ دار که به دلیل  وجود چیپ مشکی و قدیمی بودن آن ارزش بالایی دارد و قیمت آن متفاوت از دیگر کارت ها میباشد

قیمت ضایعات الکترونیکی


 

چیپ چیست؟ چیزی که در تصویری می بیندی چیپ است

 چیپ

مادربرد های 2چیپ نوعی دیگر از مادربردهای موجود در بازار که نسبت به مادربرد های جدید و تک چیپ ارزش بالاتری دارد، نوع، رنگ، سایز مادربرد، سال ساخت، هیچ گونه تاثیری در قیمت گذاری ضایعات کامپیوتری ندارد و ملاک تعیین قیمت، قدیمی بودن، جدید بودن و تعداد چیپ مادربرد است.

مادربردهای چیپ زده هیچ گونه ارزشی ندارد و در گروه ضایعات برد الکترونیکی حساب میشود که قیمت بسیار کمتری دارد


 

چگونه از قطعات الکترونیکی طلا استخراج کنیم؟

روش استخراج طلا از برد موبایل

در کجای گوشی طلا وجود دارد

در چه چیزهایی طلا وجود دارد

کدام قطعات کامپیوتر طلا دارد

طلای موجود در مادربرد

شما چه قطعاتی را میخرید ؟

تمام قطعات و کالاهای مرتبط با حوزه کامپیوتر و موبایل و همچنین برخی دستگاه های و تجهیزات اداری جزو زمینه فعالیت این مرکز میباشند شما عزیزان میتوانید در منو سایت لیست قیمت قطعات و دستگاه های مختلف را مشاهده بفرمایید .


 

نحوه ارسال بار از شهرستان ها برای بارهای با ارزش کمتر از 2 ملیون تومان چگونه است ؟

در صورتی که ارزش تقریبی اجناس شما کمتر از دو ملیون تومان باشد شما عزیزان میتوانید با ارایه لیست دقیق موجودی اجناس خود از طریق ایمیل و یا نرم افزار تلگرام و یا فکس و همچنین تماس تلفنی از ارزش قیمتی اجناس خود اطلاع پیدا بفرمایید و سپس از طریق باربری های معتبر واقع در تمام شهرهای کشور اقدام به ارسال اجناس خود در بسته بندی مناسب بفرمایید . تسویه نهایی باره شما عزیزان ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا در تهران انجام خواهد شد . لطفا در هنگام ارسال بار توسط باربری از بسته بندی محکم و مناسب استفاده بفرمایید و از مسولین باربری درخواست کنید تا بره شما را بیمه کنند . جهت دریافت ادرس باربری های شهر خود میتوانید از وبسایت 3rah.ir قسمت "باربریها " کمک بگیرید .


ضایعات آهن


تسویه مالی شما چگونه است ؟

تمام خریدهای این مرکز به صورت تسویه نقدی و درهنگام تحویل اجناس بوده و این مرکز هیچگونه تسویه مدت دار و ... نخواهد داشت


نحوه خرید از شهرستان ها و تهران چگونه است ؟

در صورتی که فروشنده اشخاص حقوقی و سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی باشند کارشناسان ما پس از مذاکره تلفنی در محل فروشنده ضایعات الکترونیکی در سراسر کشور حاضر خواهند شد و پس از بررسی کالا ها و تعیین قیمت معامله صورت خواهد گرفت . در صورتی که فروشنده اشخاص حقیقی و مغازه داران محترم و همکاران عزیز باشند پس از مزاکره تلفنی در صورتی که ارزش تقریبی باره شما بیش از دو ملیون تومان باشد کارشاناسان ما در محل فروشنده در سراسر کشور حضور پیدا کرده و پس از تسویه نهایی اقدام به بارگیری خواهند نمود . در صورتی که ارزش تقریبی اجناس شما کمتر از دو ملیون تومان تخمین زده شود شما عزیزان میتوانید پس از مذاکره تلفنی اجناس خود را از طریق باربری های معتبر مستقر در تمام شهرهای کشور ارسال نمایید / تسویه حساب نهایی بارهای ارسالی توسط باربری ظرف 24 ساعت پس از دریافت بار در انبار تهران خواهد بود .

 

نحوه خرید در استان اصفهان چگونه است ؟ یکی از مزایای خریدار ضایعات در محل کمک مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان زحمت‌کش شهرداری ‌می‌باشد. با این کار بسیاری از زحمات کارکنان کمتر شده و هزینه و منابع انسانی کمتری برای زدودن چهره شهر از ضایعاتی که هم اکنون قابل استفاده نیستند اما با تفکیک و بازیافت صحیح که توسط خرید ضایعات انجام می‌پذیرد، صرف می‌شود.

در صورتی که فروشنده اشخاص حقوقی و سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی باشند کارشناسان ما پس از مذاکره تلفنی در محل فروشنده حاضر خواهند شد و پس از بررسی کالا ها و تعیین قیمت معامله صورت خواهد گرفت . در صورتی که فروشنده اشخاص حقیقی و مغازه داران محترم و همکاران عزیز باشند پس از مزاکره تلفنی در صورتی که ارزش تقریبی باره شما بیش از 500 هزار تومان باشد کارشاناسان ما در محل فروشنده حضور پیدا کرده و پس از تسویه نهایی اقدام به بارگیری خواهند نمود . در صورتی که ارزش تقریبی اجناس شما کمتر از 500 هزار تومان تخمین زده شود شما عزیزان میتوانید پس از مذاکره تلفنی با حضور در محل انبار نسبت به تحویل اجناس خود و دریافت تسویه اقدام نمایید .