سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

خرما می تواند تا یک سال در فریزر مانده و تغییری در آن ایجاد نشود. فریز کردن آن باعث می شود طعم و تازگیش حفظ شود و همیشه برای میل کردن خوش طعم باشد. ماندگاری خرمای نیمه خشک در فریزر نسبت به خرمای نرم بیشتر است.

نکات فریز کردن خرما برای استفاده در طولانی مدت

1- خرما را در کیسه فریزر بریزید و آن را در فریزر قرار دهید.

قبل از قرار دادن خرما در فریزر حتما به یاد داشته باشید که هوای کیسه را کاملا خالی کنید. از ظرف های درب دار پلاستیکی هم می توانید استفاده کنید. خرما ها را طوری درون ظرف بریزید که ظرف پر نشده و به اندازه ی چند سانتی متر فضای خالی داشته باشد، تا خرمای یخ زده جای کافی داشته باشد.

بادام درختی

گروه تولیدی آجیل و خشکبار کیمیا تجارت شریف به عنوان اولین و بزرگترین خط تولید آجیل و خشکبار در دید عموم بر آنست تا مسیر تازه ای را در صنعت آجیل و خشکبار زیر باز نماید. این مجموعه با تکیه بر سه رکن تمرکز بر کیفیت مواد اولیه، استفاده از پرسنل مجرب و به کار گیری به روز ترین دستگاه ها و متد های تولید بر آنست تا محصولی طبیعی،  مغز بادام درختی ایرانی سالم و خوشمزه را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. واحد زربار همواره تلاش می نماید تا با تلفیق سنت ها و سلایق گذشتگان با تکنولوژی روز دنیا، محصولی را تولید نماید تا مورد پسند عموم مردم با سلیقه های غذایی متفاوت قرار گیرد. ماموریت این مجموعه تولید محصول طبیعی ، سالم و با کیفیت در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و احترام به انواع سلایق می باشد. رویکرد ما تولید غذای سالم برای داشتن جامعه ای سالم و ایمن برای ساختن آینده کشور عزیزمان ایران می باشد.

 

2- خرما را در سرد ترین نقطه ی فریزر قرار دهید.

با این کار سریعا خرما یخ زده و باعث حفظ طراوت، تازگی و طعم هر چه بیشتر خرما می شود. خصوصا اگر قصد نگهداری از آن را در مدت زمان طولانی داشته باشید.

تا چند وقت بعد از عمل بینی باید چسب زد نی نی سایت

3- سه ساعت قبل از استفاده ی خرما آن را از فریزر خارج کنید.

این کار باعث می شود که یخ خرما کاملا باز شده و عطر و طعمش دقیقا مانند زمانی شود که آن را خریداری کرده اید. اما اگر فرصت نداشتید تا یخ خرما کامل باز شود آن را در کاسه ای از آب گرم بخیسانید. در عرض 30 دقیقه یخ آنها باز شده و آماده ی مصرف می شوند.