سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

Rosacea Treatment Clinic in London

روزاسه یک بثورات پوستی شایع است که قسمت مرکزی صورت را درگیر می کند. این یک بیماری پوستی طولانی مدت است که معمولاً با دوره‌هایی از گرگرفتگی و قرمزی مداوم روی گونه‌ها، پیشانی، چانه و بینی شروع می‌شود. پاپول ها (برجستگی های قرمز کوچک) می توانند در نواحی آسیب دیده و همچنین تلانژکتازی (رگ های خونی گشاد شده کوچک) ظاهر شوند که شبیه رگه های قرمز نازک هستند. این عارضه زنان را بیشتر از مردان درگیر می کند و همچنین در افرادی که پوست روشن دارند شایع تر است.

اگرچه علت روزاسه به خوبی شناخته نشده است، اما بسیاری از متخصصان معتقدند که علت آن نقص در رگ های خونی پوست صورت است. این رگ های خونی خیلی راحت گشاد می شوند و باعث می شوند پوست برافروخته به نظر برسد. عوامل دیگری مانند ژنتیک، باکتری های روی پوست و عوامل محیطی نیز ممکن است نقش داشته باشند. افراد مبتلا به روزاسه به راحتی سرخ می شوند و قرمزی، جوش و رگ های نخی روی گونه ها، بینی و پیشانی خود ایجاد می کنند. این یک بیماری شایع است که حدود 10? از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می دهد.

از آنجایی که روزاسه روی صورت تأثیر می گذارد، می تواند مشکلات روانی قابل توجهی ایجاد کند. گرگرفتگی های غیرقابل پیش بینی را می توان با مصرف زیاد الکل اشتباه گرفت. بسیاری از افراد مبتلا به روزاسه متوجه می شوند که بثورات روی صورت آنها باعث خجالت و اضطراب آنها می شود. شعله ور شدن روزاسه را می توان با لوسیون ها یا قرص های آنتی بیوتیک و همچنین اجتناب از برخی غذاها و نوشیدنی ها و نور خورشید کنترل کرد. هرچه شعله ور شدن فعال بهتر کنترل شود، رگه های نخ کمتری باقی می ماند. ما قرمزی و شکستگی رگ های روزاسه را با نور شدید پالس (IPL) با استفاده از دستگاه لومنیس وان درمان می کنیم. این یک پالس نور قرمز برای کاهش قرمزی و شکستگی رگ‌های خونی ایجاد می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا بهبود یابند و محو شوند.
IPL چیست؟

IPL مخفف Intense Pulsed Light است. IPL یک درمان ایمن و موثر برای روزاسه و همچنین کاهش موهای زائد، جوان‌سازی پوست و درمان سایر بیماری‌ها مانند شکستگی رگ‌های نخی و نایوی عنکبوتی است. درمان IPL نوعی نور درمانی است که از طیف وسیعی از طول موج ها برای هدف قرار دادن رنگدانه های رگ های خونی و موها استفاده می کند. انرژی ارائه شده توسط این طول موج ها توسط رنگدانه های تیره تر در رگ های خونی جذب می شود و درمان IPL را برای کاهش روزاسه مناسب می کند. لیزر IPL همچنین به دلیل ماهیت ملایم و زمان کم یا بدون وقفه مرتبط با این روش، یک درمان بسیار محبوب برای جوانسازی پوست و یکی از محبوب ترین درمان های ضد پیری ما است که در یک کلینیک زیبایی در تهران با نام کلینیک پوست و موی پارسیان انجام میشود.

درمان شامل چه مواردی می شود؟

از شما خواسته می شود تا قبل و در طول دوره درمان، با پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا حد امکان، صورت خود را رنگ پریده نگه دارید. در اولین ویزیت خود می توانید در مورد مزایا و معایب درمان IPL صحبت کنید و یک پچ تست برای بررسی واکنش پوست شما انجام شود. در اولین درمان، سر درمان روی کل ناحیه آسیب دیده رد می شود، مگر در مردانی که از ایجاد ناحیه ریش خودداری شود. در طول درمان احساس گرما وجود دارد و صورت شما برای مدت کوتاهی قرمزتر می شود. بسته های خنک کننده را می توان بعد از آن برای تسکین گرمای باقیمانده استفاده کرد. از شما خواسته می شود که برای محافظت از چشمان خود در برابر نور دستگاه IPL از عینک استفاده کنید و سپس درمان شما آغاز می شود. یک دوره 4-6 درمان در فواصل 4 هفته ای بیشترین فایده را دارد. بهبود ممکن است برای چندین هفته پس از پایان دوره ادامه یابد. روزاسه یک بیماری عود کننده است و این درمان ظاهر را بهبود می بخشد اما روزاسه را درمان نمی کند.
چگونه کار می کند؟

اعتقاد بر این است که IPL دو عمل دارد که به روزاسه کمک می کند. در مرحله اول، رگه های نخ قرمز طیف خاصی از طول موج های ارسال شده توسط سر درمان را جذب می کنند. این انرژی آنها را داغ می کند و به رگه های نخ آسیب می رساند. این آسیب بدن را تشویق می کند تا آنها را دوباره جذب کند و ظاهر را بهبود بخشد و قرمزی را کاهش دهد. دوم اینکه انرژی نور باعث گرم شدن فیبرهای کلاژن در پوست می شود. این امر تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن را تحریک می کند که به نوبه خود، حمایت از رگ های خونی کوچک را بهبود می بخشد که به تاخیر در توسعه رگ های نخی بیشتر کمک می کند. همچنین خاصیت ارتجاعی، بافت پوست را بهبود می بخشد و می تواند به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند. دستگاه Lumenis One IPL مورد استفاده در مرکز پوست لندن دارای طیف وسیعی از هدها و فیلترهایی است که مخصوص درمان هستند. این به تیم باتجربه ما در کلینیک زیبایی در ولیعصر تهران اجازه می دهد تا درمانی متناسب با نوع پوست شما را ارائه دهند.
آیا IPL برای پوست من بی خطر است؟

هنگامی که توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود، درمان IPL بسیار ایمن است. مانند همه روش‌ها خطر کمی برای عوارض جانبی وجود دارد، اما این موارد نادر هستند. عوارض جانبی می تواند شامل قرمزی و تورم خفیف ناحیه تحت درمان، تاول یا کبودی و هیپر یا هیپوپیگمانتاسیون باشد. هر گونه قرمزی یا تورم ناشی از درمان IPL به طور کلی ظرف چند ساعت پس از درمان ناپدید می شود و عوارض جانبی باقی مانده بسیار نادر است. متخصصین پوست و زیبایی شناسی مرکز پوست لندن قبل از هر گونه درمانی یک ارزیابی کامل و تست پچ انجام خواهند داد. سایر خدمات برای زیبایی صورت در کلینیک پارسیان انجام عمل لیفت شقیقه و ابرو عمل های زیبایی بینی و پیکر تراشی است.