سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات

حفاظ پنجره متحرک کشویی یا ریلی پنجره را ایمن و از آن در برابر مواردی مثل حملات سارقان محافظت می‌کند. حفاظ پنجره متحرک برای پنجره‌ها از جنس آهن ساخته می‌شود و می‎‌تواند از بیرون یا داخل پنجره نصب شود. حفاظ‌های متحرک در مدل‌های مختلف و با توجه به ارتفاع پنجره ساخته می‌شوند. در ادامه اطلاعات بیشتری از حفاظ پنجره در اختیارتان می‌گذاریم.

حفاظ پنجره متحرک این قابلیت را دارد که برای آن قفل مخفی نصب کنید تا امنیت پنجره بیشتر شود. استفاده از حفاظ بازدارندگی زیادی ایجاد می‌کند. به این دلیل که سارق حتی اگر برای باز کردن حفاظ تلاش کند، سروصدای زیادی باید ایجاد شود و همین امر او را ترسانده و از خانه شما دور می‌کند. اگر فکر می‌کنید جایی که زندگی می‌کنید امکان سرقت منزل شما وجود دارد، استفاده از حفاظ پنجره یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای محافظت از منزل و وسایل شماست.

 

دزدگیر دیوار همان حفاظ دیوار می باشد که به صورت عامیانه بین مردم به دزدگیر دیوار معروف گردیده است.  همان طور که از نامش پیداست برای جلوگیری از ورود دزد ها و سارقان می باشد. برای نصب اینگونه حفاظ ها باید ابتدا انواع این دزدگیر دیوار را شناخت. سپس با توجه به موقعیت مکانی بهترین نوع حفاظ دیوار را انتخاب نمود. برای این کار می توانید از طریق شماره تماس زیر با واحد فروش تماس بگیرید تا کارشناسان این بحش به شما کمک بیشتری نمایند. همچنین برای مشاهده تمامی کارها در تهران سازه می توانید عضو ربات تلگرام سایت ما شوید.

به غیر از استفاده از حفاظ پنجره یا درب آکاردئونی لازم است که سایر نکات حفاظتی را رعایت کنید. برای مثال اگر قفل پنجره شما خراب شده باشد، آن را تعویض کنید. شیشه‌ای که برای پنجره استفاده می‌کنید، قوی باشد. انجام این کارها سارق را از تلاش برای ورود به خانه ناامید می‌کند. استفاده از حفاظ و رعایت نکات مربوط به امنیت پنجره، خیلی سخت نیست و هزینه زیادی نمی‌خواهد. با رعایت این اصول از وسایل خانه و دارایی‌هایتان محافظت کرده‌اید.

 

حفاظ روی دیوار برای تامین امنیت ساختمان می باشد. این حفاظ ساختمان، همانطور که از نامش پیداست، بر روی دیوار نصب می شود. این حفاظ ساختمان در انواع مختلف می باشد. یکی از معروف ترین نوع این حفاظ ها، حفاظ شاخ گوزنیمی باشد. نوع دیگر این حفاظ ها، حفاظ لیلیوم بوده که دارای طرح زیبایی می باشد. حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار و … از این گونه حفاظ ها می باشد.

http://hefaaz-sakhtemani.avablog.ir

http://hefaz-teh.sitearia.ir

http://hefaz-khowleg.royablog.ir

http://hefaz-ahani.parsablog.com

https://hefaz-acardoni.persianblog.ir

http://www.hefaz-door.loxblog.com

http://hefaz-imeni.mihanblog.com