سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگهی و تبلیغات


سفره قلمکار اصفهانتولید سفره قلمکار اصفهان شامل مراحلی است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم. این مطالب برای اولین بار توسط این تولیدی به عنوان عمده فروش سفره قلمکار اصفهان ارائه گردیده است
در مرحله اول پارچه ها را به مدت 5 روز در آب رودخانه می خوابانند. این کار به منظور از بین رفتن آهار پارچه و بیرون رفتن مواد زاید از آن انجام می شود. مرحله دوم به رنگرزی کردن زمینه نخودی پارچه با پوست انار اختصاص دارد. در مرحله بعدی قلمکار با قالب های چوبی که هر یک رنگ جداگانه دارد روی پارچه ها طرح ها و نقوش متنوعی را ایجاد می کند.

روشا دکور یک تولیدی سفره قلمکار اصفهان است

کار بعدی که باید انجام دهند نقش زدن پارچه با رنگ های مختلف همانند قرمز و مشکی است. پس از آن این پارچه ها به مدت دو تا سه ساعت در آب جاری شستشو می شود. با این کار رنگ های اضافی از پارچه خارج می شود و پارچه به صورت یکنواخت در می آید. مرحله بعدی تثبیت رنگ است. برای انجام این مرحله پارچه ها را در ظرفی که پر از آب جوش است قرار می دهند. سپس موادی همانند مغز روناس و پوست ساییده انار درون آن می ریزند. در همین حین آب را هم می جوشانند تا رنگ به خوبی تثبیت شود.
 پس از این مرحله پارچه ها را در محیطی که هوای آزاد دارد پهن می کنند تا کاملا خشک شود. مرحله آخر هم زدن منگوله و ریشه تابی است که باعث زیباتر شدن سفره قلمکار می شود.

سفره قلمکار اصفهان هنری است که می توان آن را در دکوراسیون منازل استفاده کرد. با قرار دادن این هنر در دکوراسیون، علاوه بر زیبایی چشم نواز، باعث ایجاد سبکی سنتی در منزل شما هم می شود. چنانچه قصد دارید با این هنر منزل خود را بیارایید، محصولات تولیدی های سفره قلمکار اصفهان گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود.

تلفن خرید سفره قلمکار  اصفهان از تولیدی :

دستگاه مبل شویی